Det är dej jag vill ha vid min sida, fast nej, de vill jag inte.


Jag praktiserar på ett dementboende, där det bor 8 stycken.
Man får hjälpa dom met allt, jag orkar inte med dej längre,
jag är sjukt trött på de nu. jag håller på att bli knäpp själv!
Men det är ändå kul på något sätt, men jag längtar tillbaka till
skolan.
Idag började jag vid åtta ist för vid sju, och slutade vid halv fyra,
fick börja tidigare bara för att jag inte hade någon rast igår och
för att det inte händer något förän vid åtta.
Tre vaeckor där har nu gått, så har bara en kvar,
och direkt efter det kommer ett väl förtjänat LOV!
Det behövs verkligen kan jag säga.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, skullle ha vart med
en kompis, men det blev inte så nu. Så jag tog med mej min
kamera och gick ut en liten stund och fotade lite.
Och det var så himla underbart att göra det! Då mådde jag
verkligen som bäst!
Bilder från foto turen kommer en annan dag när dom har
fått landa i datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0