Jag vet vilken plats jag har dej på och där vill jag att du alltid ska stanna♥

En extremt tråkig dag, eller, det har väl vart lite kul, hart kört lite bil med mamma,
Körde och hamnade på en liten, och då merar jag verkligen liten mitt ute i ingenstans,
och helt plötsligt så är det en parkering med tyå tio bilar på eller nått. ;)
Annars har jag bara gjort klart svenska läxan, och så har jag samhällsprov på tisdag,
och det kommer att gå åt skogen känner jag redan nu...
Har även lagat mat tillsammans med lillebror och dom två andra syskonen,
och det gör jag aldrig mer igen kan jag säga.
Nu har jag bara haft extremt tråkigt, och sminkade mej själv hels crazy. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0