Det var tanken jag lekte med men det var hjärtat som förlorade

SOMMARLOV!
Eller ne förrästen det har jag ju inte än på fem veckor.. Jag ska ju jobba..
Men det ska bli ganska kul.
Blir ju en liten belöning till mej själv sen efter dom veckorna, köpa ny telefon och
nytt objektiv till kameran. Så jag längtar mer till dom veckorna har gått..


Det var med tanken om dej jag lekte med, men det var hela tiden jag som förlorade.
Det var bara jag som fick dåligt samvete, det var bara jag som blev lidande.
Du struntade väl blankt i hur sårad jag blev, eller hur mycket jag skulle hata dej.
Fast vad spelar det för roll och jag sitter och gråter i min ensamhet, det bryr du dej
ju inte om ändå. du tycker ju bara det är coolt att du sårat någon och sen sticka iväg.
Men jag bryr mej inte om dej, jag finner lycka hos så många andra.
Men jag vet att jag fortfarande har någon jag kan få den mesta lyckan av,
hon den som jag vet att jag kan prata med och som jag vet alltid finns när jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0