The boy without a heart

Lycklig, kan man säga att jag är det?
ja det kan man väl nästan säga att jag börja bli igen, eller ja iaf på väg att bli.


Jag kan inte styra över känslorna som jag får,
jag kan inte rå för om jag börjar gilla dej,
det kanske är meningen att det ska bli så då.

Jag gillar inte att ha ett hjärta med ett hål i,
ja gillar inte att vara ledsen varje dag,
jag gillar inte att behöva tänka på att dagen ska bli bra,
jag vill att dagarna ska vara fulla med skratt och glädje,
jag vill att dagara ska vara bra.
Att allt ska vara så bra som möjligt.
Det är bara du som kan få hjärtat lagat igen,
det är bara du som kan göra dagara till något bra,
det är bara du som kan göra mej glad,
det är bara du som kan få mej skratta och le.
Så fortsätter du såhär så kan jag alltid vara glad!


Du är min nya LYCKOBRINGARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0