Extremt dålig på att uppdatera här på bloggen, men har mycket att göra.



Det var ett tag sen jag skrev här, men har haft så sjukt mycket annat att göra,
att jag bara inte har haft tid att vara här.
Nu har jag ledigt från skolan i fem veckor, men fyra av dom är det praktik och en är lov.
Praktiken gör jag på Malmgården här i stan, ett äldreboende.
Jag har vartit där i två dagar än så länge, ska göra min tredje idag, och då blir det ett kvälls pass,
det är rätt chill då, började med ett sånt när jag började i måndags, då var det inte så mycket att göra.
Och överhuvudtaget har jag inte fått göra så mycket än så länge,
men får väl se om det blir mer nästa vecka, eller om det är lika lugt då med.
På fredag är jag ledig, skulle nog vara det på lördag också om jag inte mins helt fel,
men söndagen blir det att jobba...
Börjar om tre timmar och slutar sen vid halv 10 ikväll och gud vad jag är taggad, eller inte...
Men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0